Earning Dari Adsense ???



Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera


Earning Dari Adsense ???


Earning Adsense Macam Lambat Sahaja. |   Earning adsense ini macam lambat sahaja,  tak tahu mana silap pok ucu.... 


Sudah puas pok ucu menunggu income dari adsense ini, kadang-kadang naik dan kadang-kadang turun, bila naik perghhh!!!  Memang tak boleh nak kata apa pun hanya terdiam dan terbeliak biji mata dibuatnya ...






Tengok bila graf adsense turun, hmmm entah macam mana lagi harus pok ucu buat.... 





Bila graf naik lain pulak jadinya, hehehe tergelak dengan tiba-tiba, sukanya kalau hari-hari graf adsense naik..... 





Itu sahaja income yang mampu di kumpul setakat ini, kalaulah setiap bulan naik dan capai targetnya, perghhh!!!  Memang pok ucu behenti kerja terus dan mengadap laptop sahaja, masyukkk tu kalau dapat capai target.... 


Sekian " Terima Kasih " ....
Earning Dari Adsense ??? Earning Dari Adsense ??? Reviewed by mohamad zulhelmi2769 on July 23, 2018 Rating: 5

5 comments:

  1. Wahhh camne pokucu buat tu. Kita nak dapat 1 sen pun susah huhu

    ReplyDelete
  2. samalah adsense saya pun.. kadang2 naik.. kadang2 turun.. stress dibuatnya..

    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  3. ok la tu dari xde kan. kena naikkan trafik lagi tu. hihi.

    ReplyDelete
  4. tahniah Pok Ucu...banyak tu naik...

    ReplyDelete
  5. rabia sikit je.xgerak3 pun.kenapa ye ? iklan ada dah dalam blog? mohon ajar rabia pokucu.

    sorry baru singgah ke sini.

    ReplyDelete

terima kasih di atas komen yang ikhlas dari anda...

Powered by Blogger.