Skip to main content

Lirik Lagu Jatuh - Sissy Imann


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera


Lirik Lagu Jatuh - Sissy Imann



Lirik Lagu Jatuh - Sissy Imann

Lirik Lagu Jatuh - Sissy Imann

Details

Penyanyi : Sissy Imann
Judul Lagu : Jatuh
Composer : Sissy Imann / AG Coco
Lyricist : Sissy Imann
Label : FMC Music Sdn Bhd

“Jatuh" merupakan single terbaru dari Sissy Imann. Berikut Lirik Lagu Jatuh yang dinyanyikan oleh Sissy Imann. Semoga lagu tersebut bisa menghibur anda.

Lirik Jatuh

sebelumnya aku terlena
tak ternampak kau di hadapanku
maka ini ketika apa kau tahu
mungkin aku mula suka kan mu

kemarin kau menemaniku
hari satu aku terduduk
hari dua aku terluka
tika tiada ada kau ada.

ingin aku
meluahkannya kepadamu

tenggelamku sedalam nya
percaya hingga ke akhirnya
tak terkata tak tersangkal
aku jatuh

masihkah kau mahu berdiam
sedang bila tak berbicara
aku rindu engkau sayu
aku jatuh

pertama kau kelipkan mata
kedua kau tanya apa khabar
seterusnya kau minta nombornya
ey dah biasa ke ni

kita manusia memang ada
rasa suka antara berdua
harapnya kita tahu menjaga
hormat rasa juga hak

ingin aku meluahkannya kepadamu
tenggelamku sedalmanya
percaya hingga ke akhirnya
tak terkata tak tersangkal aku jatuh

masihkah kau mahu berdiam
sedang bila tak berbicara
aku rindu engkau sayu aku jatuh

ingin aku meluahkannya kepadamu
tenggelamku sedalmanya
percaya hingga ke akhirnya
tak terkata tak tersangkal aku jatuh

masihkah kau mahu berdiam
sedang bila tak berbicara
aku rindu engkau sayu aku jatuh




CREDIT BY : https://liriklagudewi.blogspot.my/

INFO ; 

JUDUL : PAPA NAK MENANTU 
EPISOD : 20 episod
TARIKH TAYANGAN : 4 Februari 2018
WAKTU SIARAN : Jumaat-Ahad, 6.58 petang
SIARAN : Slot Dahlia TV3
PENULIS NOVEL : Hasrudi Jawawi
PENULIS SKRIP : Mufid Suhaimi
PENGARAH : Murali Abdullah & Chad Abd Rahman
TERBITAN : Zeel Production Sdn.Bhd
PELAKON : Jaja Iliyes, Hafidz Roshdi, Aman Graseka, Aedy Ashraf, Afiq Anuar, Rais Hazlin, Haliza Misbun, Hanis Nabila, Rais Hazlin, Cik Manggis, Sheila Mambo, Che Puteh, Fendi Sman, Iqa Roslan, Asyraf Dasley, Hani Marhani, Ezany Nizariff


 

WATAK PELAKON
Aman Graseka sebagai Pak Saad
Hafidz Roshdi sebagai Azrin Aidil
Jaja Iliyes sebagai Syahirah
Aedy Ashraf sebagai Nazim
Sheila Mambo sebgai Salbiah
Cik Manggis sebagi Fatimah
Hanis Nabila sebagai Delyna
Rais Hazlin sebagai Dwan
Che Puteh sebagai Mak Gayah
Fendi Sman sebagai Pak Mat Tempe
Iqa Roslan sebagi Nabila
Asyraf Dasley sebagai Nazim
Hani Marhani sebagai Mak Eton
Ezany Nizariff sebagai Ezanny

LAGU TEMA / OST 
Sissy Imann - Jatuh
SINOPSIS PAPA NAK MENANTU 
Kisah Pak Saad yang mahukan anak tunggalnya, Syahirah mencarikannya menantu sebelum dia sebelum dia berusia 50 tahun dek kerana sikap anaknya itu seorang yang kasar, pemalas, keras kepala dan sukar untuk dikawal. Dalam masa yng sama, Pak Saad mengugut Syahirah jika hasratnya tidak ditunaikan maka anaknya itu akan dikahwinkan dengan Pak Mat Tempe yang sudah berusia 55 tahun.

Teryata ugutan itu menakutkan Syahirah. Bermula saat itu, dia tertungkus lumus mencari calon suami seperti yang dipinta oleh ayahnya. Pencariannya itu turut dibantu oleh rakan baiknya Syakir dan Nabila. Namun dalam pencarian tersebut, pelbagai perkara yang berlaku sehingga dia bertemu dengan Azrin Aidil seorang jurulatih di gim yang akhirnya membuat dia benar-benar jatuh cinta. 

SEKIAN " TERIMA KASIH " ...

Comments

  1. 1st time dgr lagu ni..hihihi
    tak tgk lagi drama papa nak menantu

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih di atas komen yang ikhlas dari anda...

Popular posts from this blog

Resepi Kek Span Vanilla Lembut Dan Gebu Sukatan Cawan

Assalamualaikun Dan Salam Sejahtera

Resepi Kek Span Vanilla Lembut Dan Gebu Sukatan Cawan


















Penyediaan bahan untuk memasak resepi ini memang ringkas dan gerenti sedap..huhu. Itu pun kalau anda ikut resepi dengan betul. Jadi, antara bahannya adalah..

Resepi Wajik ATAU Pulut Manis Sedap

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera
Resepi Wajik ATAU Pulut Manis Sedap


Bahan-bahan diperlukan:
500gm beras pulut (lbh kurang 3 1/2 cwn arcopal) *300gm gula melaka @ gula merah *200gm gula pasir bahan * dimasak dengan 1 cawan air 2 cawan santan pekat 1 helai daun pandan Daun pisang utk alas talam/loyang 4-6 @ lebih ulas durian (diambil isinya) - bagi yg suka durian.. idea dari zaina.. Cara menyediakan dan memasak:
*Kaedah kukus-
Beras pulut dibersihkan dan direndam selama 4 jam dan dikukus selama 30 minit- sambil dibalik2kan gaul dengan sedikit santan cair & secubit garam
*Kaedah tanak di rice cooker-
3 1/2 cwn pulut+ 3 1/2 cwn santan cair + secubit garam (hanya dibalik2kan ketika mendidih kemudian biarkan..utk menghasilkan pulut yg gebu)
*Kaedah masak pulut guna microwave-
3 1/2 cawan beras pulut 3 1/2 cawan santan cair, sedikit garam..panaskan selama 20 minit Rebus gula melaka & gula pasir dengan 1 cawan air..setelah larut & mendidih, hendaklah di tapis Panaskan semula gula yg ditapis tadi…

RESEPI PUDING ROTI KUKUS BERKUAH SOS KASTARD

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera


RESEPI PUDING ROTI KUKUS BERKUAH SOS KASTARD

PUDING ROTI KUKUS





BAHAN- BAHAN 5 keping roti gardenia ( roti lain pun boleh la )
2 biji telur
4 sudu besar gula
1 sudu kecil esen vanila
1 tin susu cair
2 sudu butter
Kismis ( beli je 1 kotak kecil )

CARA- CARANYA :
1.Masukkan telur, gula, esen vanila ke dalam satu bekas, mixer sampai sekata / kembang (nak guna blender pun boleh) 2.Masukkan susu cair, kacau sekata. 3.Ambil roti, sapukan butter depan dan belakang (kalau nak carik-carikkan pun boleh ya!) susun dalam loyang. 4.Tuang ke semua adunan ke atas roti dalam loyang, dan tabur kismis. 5.Kukus selama 20-25 minit.

SOS KASTARD
BAHAN-BAHAN

2 sudu besar tepung kastard
2 sudu besar gula
1 tin susu cair
1 sudu kecik esen vanila.

CARA-CARA MEMBUATNYA
1.Masukkan semua bahan di atas, masak atas api perlahan, kacau sampai masak.
pastikan di kacau untuk mengelakkan ianya berketul.






Credit to Fb Page
Resepi masakan malayu

Sekian " Terima Kasih " ...