Skip to main content

Lirik Lagu Itu Saja - Dato AC Mizal





Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera


Permulaan untuk tahun baru 2018 ini POK UCU nak hiburkan anda dengan lagu yang bertajuk ITU SAJA di nyanyikan oleh DATO' AC MIZAL , Genre POK UCU tak pasti,mungkin pop balads kot,sebab lagunya berentak slow dan sayu,sayut sahaja bila mendengarnya,Tak percaya dengarkannya sendiri,anda mesti suka ...


Lirik Lagu Itu Saja - Dato AC Mizal





Penyanyi : Dato AC Mizal
Judul Lagu : Itu Saja
Album : Single
Label : Sony Music Malaysia


Lirik Lagu Itu Saja - Dato AC Mizal


aku tak meminta rembulan
hanya kesungguhan hatimu
itu saja
yang ku minta darimu

ku tak perlu kau memetik bintang
hanya ketulusan cintamu
itu saja
sudah cukup untukku

andai saja kau tahu
aku disini mencintaimu
dengan sederhana
itu saja

tak perlu kau lukis pelangi
cintai diriku selamanya
itu saja

 
yang ku minta darimu

(andai saja)
andai saja kau tahu
aku disini mencintaimu
dengan sederhana
tanpa pernah banyak meminta

(kalau kau tahu)
kalau kau tahu
sampai nanti hidupku berlalu
kubawa cintamu
itu saja

andai saja kau tahu
aku disini mencintaimu
dengan sederhana
tanpa pernah banyak meminta

kalau kau tahu
sampai nanti hidupku berlalu
kubawa cintamu
oh itu saja

itu saja






SEKIAN " TERIMA KASIH " ...

Comments

  1. wah ..lagu baru Dato AC Mizal yer . CCL belum dengar lagi

    ReplyDelete
  2. tak pernah dengar lagi lagu tu

    ReplyDelete
  3. Bestnyaa lagu dia. Dah lama tak dengar suara dia ni

    ReplyDelete
  4. Lagu ni best tapi suara dia tak best..eh!!hahhaah

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih di atas komen yang ikhlas dari anda...

Popular posts from this blog

Resepi Kek Span Vanilla Lembut Dan Gebu Sukatan Cawan

Assalamualaikun Dan Salam Sejahtera

Resepi Kek Span Vanilla Lembut Dan Gebu Sukatan Cawan


















Penyediaan bahan untuk memasak resepi ini memang ringkas dan gerenti sedap..huhu. Itu pun kalau anda ikut resepi dengan betul. Jadi, antara bahannya adalah..

Resepi Wajik ATAU Pulut Manis Sedap

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera
Resepi Wajik ATAU Pulut Manis Sedap


Bahan-bahan diperlukan:
500gm beras pulut (lbh kurang 3 1/2 cwn arcopal) *300gm gula melaka @ gula merah *200gm gula pasir bahan * dimasak dengan 1 cawan air 2 cawan santan pekat 1 helai daun pandan Daun pisang utk alas talam/loyang 4-6 @ lebih ulas durian (diambil isinya) - bagi yg suka durian.. idea dari zaina.. Cara menyediakan dan memasak:
*Kaedah kukus-
Beras pulut dibersihkan dan direndam selama 4 jam dan dikukus selama 30 minit- sambil dibalik2kan gaul dengan sedikit santan cair & secubit garam
*Kaedah tanak di rice cooker-
3 1/2 cwn pulut+ 3 1/2 cwn santan cair + secubit garam (hanya dibalik2kan ketika mendidih kemudian biarkan..utk menghasilkan pulut yg gebu)
*Kaedah masak pulut guna microwave-
3 1/2 cawan beras pulut 3 1/2 cawan santan cair, sedikit garam..panaskan selama 20 minit Rebus gula melaka & gula pasir dengan 1 cawan air..setelah larut & mendidih, hendaklah di tapis Panaskan semula gula yg ditapis tadi…

RESEPI PUDING ROTI KUKUS BERKUAH SOS KASTARD

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera


RESEPI PUDING ROTI KUKUS BERKUAH SOS KASTARD

PUDING ROTI KUKUS





BAHAN- BAHAN 5 keping roti gardenia ( roti lain pun boleh la )
2 biji telur
4 sudu besar gula
1 sudu kecil esen vanila
1 tin susu cair
2 sudu butter
Kismis ( beli je 1 kotak kecil )

CARA- CARANYA :
1.Masukkan telur, gula, esen vanila ke dalam satu bekas, mixer sampai sekata / kembang (nak guna blender pun boleh) 2.Masukkan susu cair, kacau sekata. 3.Ambil roti, sapukan butter depan dan belakang (kalau nak carik-carikkan pun boleh ya!) susun dalam loyang. 4.Tuang ke semua adunan ke atas roti dalam loyang, dan tabur kismis. 5.Kukus selama 20-25 minit.

SOS KASTARD
BAHAN-BAHAN

2 sudu besar tepung kastard
2 sudu besar gula
1 tin susu cair
1 sudu kecik esen vanila.

CARA-CARA MEMBUATNYA
1.Masukkan semua bahan di atas, masak atas api perlahan, kacau sampai masak.
pastikan di kacau untuk mengelakkan ianya berketul.






Credit to Fb Page
Resepi masakan malayu

Sekian " Terima Kasih " ...