JOM KURUS DENGAN GC X FACTOR™..SAMBIL KURUSKAN BADANDPT MENCANTIKAN KULIT



Assalamualaikum dan salam sejahtera   |   JOM KURUS DENGAN GC X FACTOR™..SAMBIL KURUSKAN BADANDPT MENCANTIKAN KULIT




Hi dah tahu ke GC X FACTOR ni?
Produk pilihan celebriti. Wah artis pun ambil produk ni..tak kan ko nak tengok je & tak kan kot ko nak gemuk montel macam tu sampai tua.





Muda lagi tu..rugi dik. Cepat2 jaga badan..jom kembali ramping bergaya macam muda2 dulu dengan 


GC X FACTOR™ 



SESUAI UTK LELAKI & WANITA.



- PATI PEMBAKAR LEMAK, POWER DETOX, PENCERAHAN KULIT, TENAGA KUAT & KESIHATAN BADAN DALAM SATU BOTOL !!!


EFFECT SEAWAL 3 HARI SAHAJA !!!


- 4 IN 1 (QUADRUPLE EFFECTS)
- EXTREME FAT BURNER & DETOX
-  5 TIMES ENERGY BOOSTER
- SKIN WHITENING & REFINING
- SUPER SUNNAH FOOD & GOOD HEALTH



GC X FACTOR FAT BURNER!



isian gcxfactor 250ml



- HANYA MINUM TAK PERLU BANCUH !!
TAK WAJIB DIET KETAT, GIGIH KE GYM, RISAU TAK KURUS, RISAU KURUS TAPI ADA STRECHMARK, RISAU KULIT GELAP & KUSAM, LESU TAK BERTENAGA, BANYAK PENYAKIT DALAM BADAN !! PRODUK DIJAMIN BERMUTU TINGGI & BERKESAN !!!


CARA PENGGUNAAN:


Hirup 2 Sudu Pagi & 2 Sudu Malam Setengah Jam Sebelum Sarapan Pagi & Makan Malam. Minum Byk Air at Least 3-4 Liter Sehari. Guna Sudu Plastik.
PANTANG:


Pengguna GC X FACTOR™ tak perlu berpantang sbb GC X FACTOR™ adalah sejenis pati minuman bukan ubat. Jika Berpantang Diet Lagi Cepat Effect Kurus.
Dapatkan harga Promosi Sekarang
Pm Han Hussain utk detail lebih lanjut
Product Towkay Herbs Sdn Bhd memang terbaik boh







Saya nak minum gc x factor sebab;


Saya nak..


↳ Membakar lemak degil dengan pantas
↳ Menghalang pembentukan lemak baru
↳ Mengatasi masalah sembelit
↳ Badan ringan, cergas bertenaga walaupun kurang makan
↳ Mengurangkan selera makan
↳ Memperbaiki kualiti tidur (lebih lena)
*results may vary

Selain dapat menurunkan berat badan jus kurus berperisa mixed berries yang sangat sedap ni juga dapat mencantikkan kulit anda. Betul tak rugi kan beli dapat banyak khasiat!

Badan Lansing Putih Gebu 

Jangan risau bahan terpilih dan selamat 
> Garcinia Cambogia > Glutathione > Habbatussauda > Guarana > Red Ginger > Green Tea
> Pomegranate > Gymnema Slyvestre > Stevia > > Rasberry ketone > L-carnitine > Ginko Biloba








Cara minum gc x factor ni mudah dan ringkas;


✔ Minum 2 sudu setiap pagi, 1 jam sebelum sarapan dan makan malam (2x sehari) untuk tujuan pengurangan berat badan ( guna sudu plastik )
✔ Minum minima 2 liter air kosong sehari
✔ Buat senaman ringkas untuk cepatkan proses bakar lemak
✔ Lebihkan buah-buahan dan sayur-sayuran dalam diet anda
✔ Jauhi sementara makanan segera, berminyak dan bergula semasa dalam proses penurunan berat badan








Testimoni Berkesan Gc X Factor



*Disclaimer: results can be vary between people and there's no permanent result for this customers. 


testimoni



testimoni




testimoni



testimoni



testimoni



*Disclaimer: results can be vary between people and there's no permanent result for this customers. 


sekian " terima kasih " ...
Comments
2 Comments

2 comments

Najah Mustapa said...

saya dah tak boleh nak kurus. skrg pun underweight T.T

cik renex said...

macam menarik ni

Powered by Blogger.