Skip to main content

Membaiki Kulit Secara Semulajadi Dengan Diva Fab 5

Assalamualaikum dan salam sejahtera

siapa nak Membaiki Kulit Secara Semulajadi ? Dengan adanya produk Diva Fab 5 , anda boleh
Membaiki Kulit Secara Semulajadi dengan produk  penjagaan kulit Diva Fab 5 ...


Membaiki Kulit Secara Semulajadi Dengan Diva Fab 5



NAK CARI PRODUK YANG BERKUALITI? SELAMAT & TIDAK MEROSAKKAN KULIT?


gerenti akan berpuas hati blia menggunkannya...


Jangan risau, kami ada ;

DiVA FAB 5 !!! yang sangat SELAMAT dipakai & tiada istilah pengelupasan kulit pada produk kami kerana ianya MEMBAIKI KULIT SECARA SEMULAJADI.


set Diva Fab mempunyai 5 produk di dalam satu kotak ..  



RAMUAN: 100% semulajadi & organic.

- Tiada Merkuri, Tiada Hydroquinone, Tiada Paraben.

- Menghilangkan Jeragat, Jerawat dan kesan kusam.

 - Sesuai untuk semua jenis kulit sensitif dan halus.


selepas ini anda pasti anda lebih berkeyakinan bila kulit dah berubah menjadi licin dan flawless..


mana-mana produk penjagaan kecantikkan pun perlukan masa 3 bulan untuk mendapat hasil yang lebih baik dan berkesan,oleh itu pok ucu sarankan pada anda gunalah satu produk sahaja dan setilah pada satu produk penjagaan kulit,jika produk penjagaan tersebut sesuai dengan anda...


Sekian "terima kasih" ...

Comments

  1. product baru eh...macam menarik jer...

    ReplyDelete
  2. Betul, kena setia dengan produk untuk lihat kesan yang lebih baik :)

    ReplyDelete
  3. tk pernah dgr lagi produk ni. tp betul tu pokucu, keno guna bia 3bln gak dlu baru tukar hp lain. ni paka smgu nk suh napok kesan dh

    ReplyDelete
  4. wow... menarik produk ni... klu sesuai dgn muka lg suka la kami kaum wanita ni... hehe

    ReplyDelete
  5. saya sekarang ni tengah nak habiskan produk yang saya guna.
    jarang sangat beli produk banyak-banyak sebab yang satu pun malas nak pakai

    ReplyDelete
  6. produk yg lambat kesannya lagi baik dr yg dpt hasil cepat..

    ReplyDelete
  7. sekarang produk kecantikkan ni dah makin tumbuh macam cendawan , kita sebagai pengguna wajib pilih produk ang sesuai untuk kulit muka , yang penting bebas mekuari

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih di atas komen yang ikhlas dari anda...

Popular posts from this blog

Resepi Kek Span Vanilla Lembut Dan Gebu Sukatan Cawan

Assalamualaikun Dan Salam Sejahtera

Resepi Kek Span Vanilla Lembut Dan Gebu Sukatan Cawan


















Penyediaan bahan untuk memasak resepi ini memang ringkas dan gerenti sedap..huhu. Itu pun kalau anda ikut resepi dengan betul. Jadi, antara bahannya adalah..

Resepi Wajik ATAU Pulut Manis Sedap

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera
Resepi Wajik ATAU Pulut Manis Sedap


Bahan-bahan diperlukan:
500gm beras pulut (lbh kurang 3 1/2 cwn arcopal) *300gm gula melaka @ gula merah *200gm gula pasir bahan * dimasak dengan 1 cawan air 2 cawan santan pekat 1 helai daun pandan Daun pisang utk alas talam/loyang 4-6 @ lebih ulas durian (diambil isinya) - bagi yg suka durian.. idea dari zaina.. Cara menyediakan dan memasak:
*Kaedah kukus-
Beras pulut dibersihkan dan direndam selama 4 jam dan dikukus selama 30 minit- sambil dibalik2kan gaul dengan sedikit santan cair & secubit garam
*Kaedah tanak di rice cooker-
3 1/2 cwn pulut+ 3 1/2 cwn santan cair + secubit garam (hanya dibalik2kan ketika mendidih kemudian biarkan..utk menghasilkan pulut yg gebu)
*Kaedah masak pulut guna microwave-
3 1/2 cawan beras pulut 3 1/2 cawan santan cair, sedikit garam..panaskan selama 20 minit Rebus gula melaka & gula pasir dengan 1 cawan air..setelah larut & mendidih, hendaklah di tapis Panaskan semula gula yg ditapis tadi…

RESEPI PUDING ROTI KUKUS BERKUAH SOS KASTARD

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera


RESEPI PUDING ROTI KUKUS BERKUAH SOS KASTARD

PUDING ROTI KUKUS





BAHAN- BAHAN 5 keping roti gardenia ( roti lain pun boleh la )
2 biji telur
4 sudu besar gula
1 sudu kecil esen vanila
1 tin susu cair
2 sudu butter
Kismis ( beli je 1 kotak kecil )

CARA- CARANYA :
1.Masukkan telur, gula, esen vanila ke dalam satu bekas, mixer sampai sekata / kembang (nak guna blender pun boleh) 2.Masukkan susu cair, kacau sekata. 3.Ambil roti, sapukan butter depan dan belakang (kalau nak carik-carikkan pun boleh ya!) susun dalam loyang. 4.Tuang ke semua adunan ke atas roti dalam loyang, dan tabur kismis. 5.Kukus selama 20-25 minit.

SOS KASTARD
BAHAN-BAHAN

2 sudu besar tepung kastard
2 sudu besar gula
1 tin susu cair
1 sudu kecik esen vanila.

CARA-CARA MEMBUATNYA
1.Masukkan semua bahan di atas, masak atas api perlahan, kacau sampai masak.
pastikan di kacau untuk mengelakkan ianya berketul.






Credit to Fb Page
Resepi masakan malayu

Sekian " Terima Kasih " ...