Skip to main content

LIRIK LAGU SETIAKU PASTI - FARA HEZEL



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


LIRIK LAGU SETIAKU PASTI - FARA HEZEL





Lagu : Setiaku Pasti
Artist : Fara Hezel
Ciptaan : Riena
Label : Aries Music


Tiada Kata kata yang terindah

Selain Ungkapan lafaz darimu
Engkau Yang membuat ku gembira
Engkau Membuat ku berduka

Selain Dari itu
Aku Tidak tahu
Sejujurnya aku
Sayang padamu

Engkaulah segalanya
Terbaik Buatku
Tolong jujurlah padaku

Rela Kau tempuh demi aku
Manisnya Ada bersamamu
Pahit Hempedu biarlah diriku
Hanya Aku dan engkau yang tahu

Rela Kau tempuh demi aku
Manisnya Ada bersamamu
Pahit Hempedu biarlah diriku
Hanya Aku dan engkau yang tahu

Jangan Dikesali
Setiap Yang berlaku

Rela Kau tempuh demi aku
Manisnya Ada bersamamu
Pahit Hempedu biarlah diriku
Hanya Aku dan engkau yang tahu

Jangan Dikesali
Setiap Yang berlaku
Aku Kan tetap
Menjadi Milikmu






SEKIAN 'TERIMA KASIH' ...

Comments

  1. Dulu waktu dengar lagu ni baru CCL kenal rupanya fara hezel ni kakak aiman tino

    ReplyDelete
  2. Sedap, lagu nih sedap..hihii....sayupp2

    ReplyDelete
  3. dah jrg dengar lagu2 penyanyi baharu ni.

    ReplyDelete
  4. Not bad la.. rasanya mcm pernah dgr lagu ni kat radio

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih di atas komen yang ikhlas dari anda...

Popular posts from this blog

Resepi Kek Span Vanilla Lembut Dan Gebu Sukatan Cawan

Assalamualaikun Dan Salam Sejahtera

Resepi Kek Span Vanilla Lembut Dan Gebu Sukatan Cawan


















Penyediaan bahan untuk memasak resepi ini memang ringkas dan gerenti sedap..huhu. Itu pun kalau anda ikut resepi dengan betul. Jadi, antara bahannya adalah..

Resepi Wajik ATAU Pulut Manis Sedap

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera
Resepi Wajik ATAU Pulut Manis Sedap


Bahan-bahan diperlukan:
500gm beras pulut (lbh kurang 3 1/2 cwn arcopal) *300gm gula melaka @ gula merah *200gm gula pasir bahan * dimasak dengan 1 cawan air 2 cawan santan pekat 1 helai daun pandan Daun pisang utk alas talam/loyang 4-6 @ lebih ulas durian (diambil isinya) - bagi yg suka durian.. idea dari zaina.. Cara menyediakan dan memasak:
*Kaedah kukus-
Beras pulut dibersihkan dan direndam selama 4 jam dan dikukus selama 30 minit- sambil dibalik2kan gaul dengan sedikit santan cair & secubit garam
*Kaedah tanak di rice cooker-
3 1/2 cwn pulut+ 3 1/2 cwn santan cair + secubit garam (hanya dibalik2kan ketika mendidih kemudian biarkan..utk menghasilkan pulut yg gebu)
*Kaedah masak pulut guna microwave-
3 1/2 cawan beras pulut 3 1/2 cawan santan cair, sedikit garam..panaskan selama 20 minit Rebus gula melaka & gula pasir dengan 1 cawan air..setelah larut & mendidih, hendaklah di tapis Panaskan semula gula yg ditapis tadi…

RESEPI PUDING ROTI KUKUS BERKUAH SOS KASTARD

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera


RESEPI PUDING ROTI KUKUS BERKUAH SOS KASTARD

PUDING ROTI KUKUS





BAHAN- BAHAN 5 keping roti gardenia ( roti lain pun boleh la )
2 biji telur
4 sudu besar gula
1 sudu kecil esen vanila
1 tin susu cair
2 sudu butter
Kismis ( beli je 1 kotak kecil )

CARA- CARANYA :
1.Masukkan telur, gula, esen vanila ke dalam satu bekas, mixer sampai sekata / kembang (nak guna blender pun boleh) 2.Masukkan susu cair, kacau sekata. 3.Ambil roti, sapukan butter depan dan belakang (kalau nak carik-carikkan pun boleh ya!) susun dalam loyang. 4.Tuang ke semua adunan ke atas roti dalam loyang, dan tabur kismis. 5.Kukus selama 20-25 minit.

SOS KASTARD
BAHAN-BAHAN

2 sudu besar tepung kastard
2 sudu besar gula
1 tin susu cair
1 sudu kecik esen vanila.

CARA-CARA MEMBUATNYA
1.Masukkan semua bahan di atas, masak atas api perlahan, kacau sampai masak.
pastikan di kacau untuk mengelakkan ianya berketul.






Credit to Fb Page
Resepi masakan malayu

Sekian " Terima Kasih " ...