Hanya Mampu Melihat Gambarnya

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Kau orang tahu tak apa nama makanan di bawah, kalau nak tahu jom baca sampai habis...



Saya hanya mampu melihat gambarnya sahaja, nak join beliau makan sekali tak dapat sebab jauh dari mata, tapi dekat dihati, hehehe...

Tak apa la tengok gambar sahaja pun dah cukup bagi saya, nanti kalau teringin nak makan pergi cari kat kedai...

Sahabat saya ini suka sangat berkongsi gambar makanan, apa sahaja yang beliau makan, beliau akan mengambil gambar dan hantar pada saya melalui aplikasi whatsapp...



Inilah kebab hasil air tangan dari seorang ibu...

Kalau cerita pasal makanan dia memang tip-top , nak bagi saya ini terliur la konon, tapi memang saya terliur pun, hehehe...

Tak tahu la apa inti/isi roti kebab itu, saya ada jugak minta resepi dari beliau, tapi senyap jer, tak apa la kalau beliau tak nak kongsikan, buat tak tahu sahajalah...

Itu sahaja yang dapat saya ceritakan pada kali ini...

Selamat menjamu selera, hmmm!!! Sedapnya....

Sekian "terima kasih"

4 comments :

terima kasih di atas komen yang ikhlas dari anda...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates